מצעים כמו בבית מלון

אמרתם מצעים כמו בבית מלון אמרתם איכות, יוקרה ופינוק. בבתי מלון ובצימרים רוצים שתישנו הכי טוב שאפשר, זה הרי חלק משמעותי מהחופשה, המנוחה, ומצעים כיפים ומפנקים הם חלק בלתי נפרד משינה איכותית. שינה שנותנת לגוף לנוח, מסייעת לו למלא מצברים ומרעננת אותו. כדי שהשינה תהיה בלתי נשכחת צריך מצעים מעולים, כמו אלו שיש בבתי מלון. כל מה שרציתם לדעת על מצעים באיכות של בית מלון אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

מצעים יוקרתיים ואיכותיים

שינה בבית מלון היא לרוב מאוד נעימה, בין היתר בגלל המצעים האיכותיים והמפנקים. המצעים הלבנים, באיכות גבוהה במיוחד, משדרגים באופן מיידי את השינה ובכך את החופשה כולה. המצעים הם פריטי טקסטיל באיכות מאוד גבוהה, ריחניים, נעימים למגע ורכים.
האיכות של המצעים הללו נובעת מחומרי הגלם מהם הם עשויים, מידת הצפיפות של החוט ומשקלם של המצעים. מצעים של בתי מלון עשויים לרוב ממאה אחוזי כותנה באיכות גבוהה ומשובחת כגון כותנה מצרית, כותנה סרוקה או טריקו ג’רסי.
המצעים בבית מלון הם לרוב לבנים, כדי להעניק תחושת ניקיון ורעננות. כך גם אלו הרוצים תחושה מפנקת של בית מלון בחדר השינה הפרטי שלהם, בוחרים במצעים לבנים. אווירה רומנטית, יוקרתית וחגיגית נוצרת בחדר השינה על-ידי מצעים לבנים, נקיים וריחניים.

ליהנות ממצעים באיכות של בית מלון

כשקונים מצעים ומחפשים איכות, לא מספיק לבדוק רק את תג המחיר. יש לבחון את הבדים מהם הם עשויים, סוג האריג, צפיפות הסיבים ואורכם. בצפיפות הסיבים הכוונה היא למספר הסיבים האנכיים והאופקיים באינץ’ מרובע של בד.
בנוסף לכמות הסיבים, גם לאורך הסיבים יש משמעות והוא משפיע על איכות המצעים. ככל שהסיבים ארוכים יותר, כך איכות הבד גבוהה יותר וגם רמת האיכות של המצעים.

חוטים ארוכים ודקים נחשבים לחזקים יותר ואיכותיים משום שככל שהחוט דק ניתן למשוך אותו גם לאורך, לצופף אותו טוב יותר ובכך לוודא שהאריג רך, נעים וחלק למגע. להבדיל, במצעים פשוטים יש סיבים קצרים והם נוטים להתפצל ולבלוט וכך נוצר מהם אריג פחות איכותי.

סוג האריג

גם לסוג האריג יש משמעות, בעיקר איך הוא יראה לאורך זמן. אריגי פרקל למשל מיוצרים בשיטת שתי וערב מכותנה סרוקה ואיכותית המובילה לגימור רך וחלק של המצעים. לבד יש תחושה של קלילות והוא מתאים למי שסובל מחום במהלך השינה. סאטן מיוצר על-ידי שיטת אריגה המשלבת ארבעה חוטים, שניים למעלה ושניים למטה, מה שיוצר בד חלק ורך כמו משי.

ראו עוד: שמיכות , כריות


  • קנה אצלנו!
    מגוון ענק של מוצרים

  • הקניה באתר בטוחה
    רכישה מאובטחת SSL

  • משלוח מהיר תוך 7 ימי עסקים
    משלוח חינם בקניה מעל 800 ש”ח
    למעט הזמנות מסויימות

  • החזר כספי מובטח

  • יש לך שאלה? צלצל:
    077-7573787

יש הטבות שמחכות לך
קליק והן בדרך אליך
דילוג לתוכן