ציוד לבתי מלון

בתי מלון בישראל נחשבים למלונות ברמה גבוהה, כמובן בהתאם לדירוג שלהם על-פי כוכבים ופרמטרים שונים. האורחים פוגשים את רמת השירות, הניקיון, האוכל והאביזרים בחדרים. אולם עיקר הציוד למלון הוא לעובדים שפועלים “מאחורי הקלעים”. מציוד למטבח, חומרי ניקוי ומצעים, דרך מוצרי נייר ועד מוצרי ספא ומקלחת. כדי שמלון יחשב ברמה גבוהה, גם הציוד שלו חייב להיות איכותי. על ציוד לבתי מלון אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.
ציוד לבתי מלון

בתי מלון משתמשים באין סוף ציוד. ציוד שהעובדים עושים בו שימוש וציוד שמיועד לאורחי המלון. ציוד לבתי מלון יכול להיות נייח או נייד ותדירות השימוש בו משתנה. מה שחשוב הוא שהציוד יהיה איכותי, חזק ועמיד ויפעל כמו שצריך.

ציוד לבתי מלון חייב גם להיות בטיחותי כדי שאף אחד לא יפגע, לא האורחים ולא העובדים. וחשוב לוודא כי יש על המוצר אחריות ושיש מי שעומד מאחוריו, כדי שאם תהיה בעיה כלשהי היא תטופל. כמובן שחשוב שהחברה ממנה קונים היא חברה אמינה ושיש עליה המלצות.

איזה ציוד לבתי מלון ניתן לרכוש?

חברות המשווקות ציוד לבתי מלון מעניקות מעטפת של פתרונות לתפעולם. כל תחום וכל אספקט “מכוסה” על-ידי הציוד. מוצרי היגיינה וספא, מגבות וחלוקים, נעלי ספא ושטיחונים למקלחת, מצעים, כריות ושמיכות לחדר השינה, חומרי ניקוי, כלים למטבח ולחדר-האוכל, מפיצי ריח ונרות, ציוד לשולחנות משחק, מוצרי נייר ומתקנים למוצרי נייר, מוצרי מזון ושתייה, ציוד לבריכה כולל ציוד לניקוי הבריכה, שילוט ומדבקות.
לכל אחד מהמוצרים יש השפעה עצומה על התחושה האישית וההנאה של השוהים במקום.

מדוע חשוב לרכוש מוצרים איכותיים לבתי מלון?

אנשי המגיעים לנפוש בצימר או בבית מלון שואפים לחוויה מפנקת ומרגיעה. זה אומר לאכול טוב, לישון טוב, ליהנות משירותי המקום, מריחות נעימים, מהניקיון ומהיוקרה שמציעים בתי ההארחה השונים.
לכן לציוד איתו משתמשים בבתי המלון יש השפעה על האווירה, לא רק מבחינת איכות המוצר והשימוש בו אלא גם מבחינת הנראות של המקום. בעלי המקום רוצים שאדם הנכנס לחדר בצימר יתרשם מעיצוב מיוחד ויוקרתי, מהריחות הנפלאים שעוטפים את המקום, מהניקיון המושלם ומהפינוקים שמחכים לו בחדר האמבטיה.
לשם כך מומלץ להקפיד על מארזי שמפו, מרכך וסבון מרהיבים, נעלי בית שימתינו לאורחים, ואפשר גם בקבוק יין ושוקולדים איכותיים שיחכו על השולחן.
ציוד ניקוי מתקדם ואיכותי יאפשר שמירה על רמת ניקיון מושלמת בחדרים, במקומות המשותפים ברחבי המלון, בבריכה, בג’קוזי ובעצם בכל מקום. על ניקיון לא מתפשרים ועם חומרי ניקוי חזקים בעלי ריחות מרעננים שומרים על החדרים והמבנה מבריקים ומצוחצחחם.

יש לכם בית מלון? צימר? חדרי הארחה? פנו לחברת “הכל לצימר”. החברה מספקת מוון רחב של מוצרים יוקרתיים ואיכותיים שיהפכו את החוויה בכל אתר נופש לבלתי נשכחת ומומלצת.


  • קנה אצלנו!
    מגוון ענק של מוצרים

  • הקניה באתר בטוחה
    רכישה מאובטחת SSL

  • משלוח מהיר תוך 7 ימי עסקים
    משלוח חינם בקניה מעל 800 ש”ח
    למעט הזמנות מסויימות

  • החזר כספי מובטח

  • יש לך שאלה? צלצל:
    077-7573787

יש הטבות שמחכות לך
קליק והן בדרך אליך
דילוג לתוכן